Algemene voorwaarden - JF Design Store
Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij met u sluiten. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via info@jfdesignstore.nl, via ons contactformulier of telefoonnummer 085-0870423. Het adres van JF Design Store is Steenovenweg 5, 5708HN Helmond met KvK-nummer: 80516432.
Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.
Artikel 1 - Producten
Wij verkopen woonaccessoires & gifts.
Artikel 2 - Betalingen
De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. U betaalt via onze online betaalservice; Mollie verzorgt deze betaalservice. De verzendkosten komen voor uw rekening.
Artikel 3 - Leveringen
Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. PostNL verzorgt de distributie. Wanneer het pakket is verzonden, krijgt u van ons een track & trace code, waarmee u de bestelling kunt volgen. Wij doen ons best om de bestelling binnen 1- 3 werkdagen dagen te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.
Artikel 4 - Retour
Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, heeft u het recht om het product retour te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@jfdesignstore.nl. Na het indienen van een retourverzoek, zullen wij u een mail sturen met een retourlabel. Dit label kunt u gebruiken om het product terug te sturen. Wij vragen u vriendelijk om het product binnen 14 dagen te retourneren. Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. De retourkosten van uw thuisadres naar onze webwinkel zijn voor onze rekening, als u een retourlabel bij ons aanvraagt.
Tijdens de bedenktermijn dient u zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Het product mag alleen uitgepakt en gebruikt worden voor zover noodzakelijk om te bepalen of u het wilt behouden.
Artikel 5 - Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.
Artikel 6 - Privacy Policy
Wij beschermen uw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt voor meer informatie onze Privacy Policy raadplegen.
Artikel 7 - Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto's, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.
Artikel 8 - Klachtenregeling
Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@jfdesignstore.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 14 dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 7 dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling overleg kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.
Artikel 9 - Geschillenregeling
- Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Oost-Brabant bevoegd.
- Ook kunt u als consument terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform biedt een eenvoudige, doelmatige, snelle en goedkope buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit onlinetransacties. Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr